İlle de talep edilebilirlik noktasında daha çok başarı adına ÜSTÜN bir tanım beğenisi ne ulaşa bilme faraziyelerine dair bir bilinç içerisinde olan herkes, her kesim !! Mutlaka

mazeret kabul edilemez önemlilikler başta olmak üzere kendilerini kesin sahip olmalara, üstünlük, şan, şöhretle öncelikli ayrıcalık taşıttırıcı ve meşhur olmanın kararlılıklarını içlerine doldurtarak . İşte etkinlik ve arzu dediğin budur dedirtecek kadar. Ağır bir ayıklanışla kalbur üstü öncelikleri adeta !! İnsanların gözlerinin içerisine baka baka.  Kendilerine böylesi tesir özellikleri taşıtıcılığı hayal ettikleri ya da gerçekten mevcudiyetleri var olucu unsulara yöneliş ve onlarla ilgilen ve de oların uğruna yöneliş, yönlenişleriyle uğraşı, çaba ve çalışmalarına taşına bilmelerini çıkar meselelerinin en önde geleni olarak algılayan ve bu niyetlerinden kolay kolay asla vazgeçecekler diye bir kural taşımayan bireyler, toplumlar !!

Kolay kolay harici bir kaçamağı  kendilerine yakıştıracak kadar çıkar, kazanım tezgâhlarını dağıtıcı düşünüş gerçekleştirmelerine fırsat verdirici hâl ve hayali bile kabullenemezler.

▪︎▪︎▪︎Çünkü düşünüş karakterlerine göre :

Öncelik kabullenici hayat geçerlerini daha çok seçkin çıkar belirlemelerini yüksek arzu istemeleriyle onurlandırarak !! Adeta kararlı esasımız bu dur ölçüsüyle yerlerine getire

bilinmelerini kesin farz olarak görmeleriyle.  Kendilerini adeta mutlak yararlı tasarım düzenleme  ustalıklarıyla. Oldukça güçlü, sağ lam ve kendilerine göre  hayat biçimleri uğru na uyumlu çabalarıyla bağlantı kurdura bilici zaman, şartlar ve koşul hareketliliklerinin  tümünün kendi kazanım çabalarına yönelik karakterize oluşlarını kurt gibi çok iyi gözetle ye bilerek. Özellikle de kendi yöneliş ve yöntemlerine dair kural ve kararlarıyla uygulamalarının sonuçlarını olarak !! İşte içerik, incelik, yöntem, yönelişle  hayati düşünüş unsurumuz o biçimdir dercesine.  En yakınından en uzağına kadar bağlantılarını tesadüfü ya da şans değil de. Kazanım ve çıkar şahanelerimizi !! Gerçekten bunlara uyumumuzun hislenici başarılarıyla elde edici sonuçları gerçekleştirdik ki.  İşte bütün bunlar bizim gelişmemizi inşa tekniklerimizdir şeklindeki diye bilişlerini bencilce çıkarcılık kazanımları uğruna değil de.  Mecburi hayat kazanımları uğruna dizayn edebilenleriyle üstün kılma faraziyelerini daha yükseltmiş olurlar.

▪︎▪︎▪︎İşte kendilerini böylesine iyice görmesini bilmeyen ya da görmeyi istemeyen bireyler ve toplumlar ; bu görüşlerinin yanında. Edebi anlatımlı insanı bağlarlılıkların renkli kişilik anlamlılıklarına bile aşina olmayı kolay kolay isteyecekleri pek vuku bulunmadığı aşikâr olsa da, olmasa da !! Taraftarlık niyetleri asla bu teorik gibi tanım dışına kolay kolay çıkmazlar çünkü !! Bencilce çıkar kazanımlarıyla adeta güneşe sarılırcasına ellerini göğe uzatarak işte gün bizim günümüz, devran bizim devranımız, çıkar bizim çıkarımızdır ve bu uğur da başarımızın anlamı bizim anlamımızdır dercesine.

Başka duyu ve hislerin istek, arzu ve heveslerini tanımayıp ta; tanımak ta istemedikleri gibi üstüne üstlük öyle bir fantezi kurarlar ki, adeta varlıklarına doğru uzayıp gider iken !!

Tıpkı yem yeşilce yeşermiş ovalar, tepeler, yamaçlar, çiftlikler gibi her bir zaman beğenirliğine ait koyu bereketlilik misali, yükseklerde ki önemliliğin yer yüzüne inebilmişlikleriyle

uzayıp giden her bir göz alıcılığın büyüleyişliklerinden iç ve dış kararlılıklarının tamam işte bunları istiyoruz  demelerinin amaçlarını da çok iyi bilerek.  İşte kabullendiğimiz böylesine kesinlikleri çok beğeniler arzuluyor isek her bir güzelliği de göre biliyoruz seklindeki izahlarının kararlılıklarını masaya yatıra bildikleri hâl de.  Neden manasıyla apaçık içerik belirginliği olan bencillik çıkarlarıyla çıkarımlarını umursamıyorlar acaba ???Çünkü sorulduğun da en azından elimizde değil ki diyecekleri kesindir derken de !! İçten samimiyetlerimizle diyerek cevap vermesini ihmâl etmezler. Yani kendi faraziyelerini şahanelendirmeye çalışırlar.

▪︎▪︎▪︎ Her bireyin, her toplumun, her şehrin, her ülkenin, her devletin kedilerine dair ÜSTÜN kesinlikleriyle muntazam hızlandırıcı şerefliliği aşikâr ederek.  Haysiyetlerini

muhafızlaştırış, varlık anlamlarını faydalı geçerlilik saadetine ulaştıra bilmişlikle.  Esas büyüklüklerin sınırlarını koruma yöntemlerinin farazileriyle içli dışlı olmalarıyla ;derya da yüzercesine mevcut ancak ; kendileri için ulaşılması oldukça zor  bir başarı bile gerçekleştire bilmeleri uğruna öncelikle haysiyetlerini muhafaza ederek .   Bu uğurda sahiden içerileriyle, zihniyetleriyle sahiplenici, koruyucu yüzeye çıkararak. Batmanlar bataklıklardan uzaklaştırarak deryalarda yüze bilme bilicilikle;.  Özellikle de akıbet güçlü

lükleri olan  esas olucu ruhun gıdası uğruna Bedenin ihtiyaç ve besleme bilme orijinliklerinin temin seviyelerinin sınırlarını koruya bilerek.  Kırılmaları ve kırılganlıklarını varlıklarıyla var oluşları uğruna giderebilecek kadar kendilerini tutanların !!  Canlı zihinlerini korumaktan aciz kalmadıkları gibi.

Kendilerine yukarıları ifade edebildikleri gibi. Yükselişlerinin ve güçlenişlerinin adeta birer abideleri olan işte böylesine !!!  Bireyler, toplumlar, şehirler, ülkeler, devletler !! Elbette  sosyo, ekonomik, siyasal, kültürel olarak ihtiyaç tutarlılıklarıyla yasamasını bilerek. Kendi hayatlarını ÜSTÜN KILMANIN faraziyelerinden de öte.  İlim, irfan kinliğine de ulaşmakla ; varlıklarını, var oluşlarını ihmal etmemiş olurlar.

▪︎▪︎▪︎Her insan başarı için  ileri çıkmak ister de.

Asıl basarı iç tutarlılığın uyumuyla onaylıdır !!

Varlığa ulaşılır, iletişim haber vericidir de .

Kesinliği faraziler zorladıkları hal de.

Esas başarı asla yozlaşmaz, asil olucudur ki.

İşte varlığın zenginliğini başkaları değil de !!

Kendi iç dünyası haber verir, haberini alır da.

Bağlanınca tanır insan, neyin ne olduğunu.

Diler ki, hayat kesmesin önünü, gel görkü !!

Büyük ikramiye öyle herkese çıkmaz ki.

Bakın dünyaya öyle uzun uzadıya ısrarlar bile.

Neredeyse kimseyi ikna etmez oldu bile !!

Zaten kim kime inanıyor, iknada utanır oluyor.

Hakikat harmanlansa bile kimse ne görüyor.

Ne de harman yerinden geçe biliyor farazi.

Beden dili hakikattir de, bileni çok çok azca.

Bakın ,bakın şu dünyaya  ister faraziyle, ister.

Hakikatin gözleriyle bakın, soruluyor herkese !

Var mı dünya da sahiden faraziyeyle de olsa.

Asıl, Asil Bir Yönetim Sistemi diye sorulunca ?

Şahsıma şimdilik faraziyesi de yeter derim de.

Hangi uzmanın bakışı ne düşünür onun farazi

sini de anlamak gerek(Yavuz Yurt).

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.