Alaca Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu öğrencileri, kar yağışı sebebiyle yaban ve sokak hayvanları için harekete geçti. Öğrenciler, doğadaki canlıların yaşamına destek olmak amacıyla okul bahçesinde hazırladıkları yiyecekleri ve su kaplarını, okul çevresindeki parklara, ormanlık alanlara ve sokaklara bıraktılar. Öğrenciler ise bu tür projelerle toplumsal farkındalığı arttırmak istediklerini belirterek çevreyi korumanın sadece insanlar için değil, tüm canlılar için önemli olduğunu ifade ettiler.
Öğrenciler kar sebebiyle aç kalan hayvanlar için doğaya yiyecek bıraktı
Çorum’da ortaokul öğrencileri, soğuk hava ve kar yağışı sebebiyle yiyeyecek bulunamayan hayvanlar için doğaya yiyecek ve su bıraktı.
Yorumlar
Trend Haberler
Başkan Arslan'dan ziyaret: "Esnafımız ilçemizin ekonomik can damarıdır"
Fransa'da hayatını kaybeden Hasan Bozkır Alaca'da toprağa verilecek
Bahattin Gül son yolculuğuna uğurlanacak
Başkan Arslan sel bölgesinde incelemelerde bulundu
Başkan Şerif Arslan'a anlamlı hediye
Şehit aileleri ve gaziler derneğine anlamlı ziyaret



