Ziyarette, sağlık hizmetleri ve belediye ile kurum arasındaki iş birliği konularında fikir alışverişinde bulunuldu. Dr. Mehmet Kılıç, Alaca Belediyesi’nin kentte yürüttüğü çalışmaları yakından takip ettiklerini belirterek, Başkan Arslan’a kolaylıklar diledi.

Belediye Başkanı Şerif Arslan, nazik ziyaretlerinden dolayı Dr. Mehmet Kılıç ve Osman Tök’e teşekkür etti. Başkan Arslan, “Kamu kurumlarımızla iş birliği içinde olmak ilçemizin gelişimi açısından büyük önem taşıyor. Misafirlerimizin ziyaretinden memnuniyet duydum, çalışmalarında başarılar diliyorum.” dedi.

Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesinin ardından hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Vali Ali Çalgan’dan Alacalı Vali Yakup Canbolat’a Ziyaret
Vali Ali Çalgan’dan Alacalı Vali Yakup Canbolat’a Ziyaret
İçeriği Görüntüle