Alaca Belediye Başkanı Şerif Arslan, Merve & Samet çiftinin nikâhını kıyarak, genç çiftlerin mutluluğuna ortak oldu.
Törende genç çiftleri tebrik ederek bir ömür sağlık, huzur ve mutluluk temennisinde bulunan Başkan Arslan, aileleri de tebrik ederek, “Rabbim birlik ve beraberliklerini daim, yuvalarını bereketli eylesin” ifadesini kullandı.



