Belediye Başkanı Arslan, beraberinde MHP İlçe Başkanı İsa Duru ile birlikte Ankara’da bir dizi ziyaretlerde bulundu. Karayolları Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Sağlam’ı ziyaret eden Arslan ve Duru, hastane kavşağı ve Yozgat-Çorum, Tokat-Ankara kavşağı ile ilgili sorunları iletti. Başkan Arslan, “Bu yıl içerisinde çalışmaların tamamlanacağını ve sorunların giderileceğinin sözünü aldık. İlçem ve hemşehrilerim adına teşekkür ediyor, çalışmalarında Genel Müdür Yardımcımıza çalışmalarında başarılar diliyorum” ifadesini kullandı.
Alaca’nın kavşak sorunları görüşüldü
Alaca Belediye Başkanı Şerif Arslan, Karayolları Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Sağlam’ı makamında ziyaret ederek, hastane kavşağı ve Yozgat-Çorum, Tokat-Ankara kavşağı ile ilgili sorunları görüştü.
Yorumlar
Trend Haberler
Alaca'nın 11 köyüne 55 adet svat dağıtıldı
Alacalı çiftçilere ürün değişikliği müjdesi
Mezun olduğu okulda öğrencilerle buluştu
Büyükhıka Köyü'nde yapımı tamamlanan yemekhane törenle açıldı
Alaca Belediyesinden milli takım klibi
Ödülünü Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın elinden aldı



