Belediye Başkanı Arslan, beraberinde MHP İlçe Başkanı İsa Duru ile birlikte Ankara’da bir dizi ziyaretlerde bulundu. Karayolları Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Sağlam’ı ziyaret eden Arslan ve Duru, hastane kavşağı ve Yozgat-Çorum, Tokat-Ankara kavşağı ile ilgili sorunları iletti. Başkan Arslan, “Bu yıl içerisinde çalışmaların tamamlanacağını ve sorunların giderileceğinin sözünü aldık. İlçem ve hemşehrilerim adına teşekkür ediyor, çalışmalarında Genel Müdür Yardımcımıza çalışmalarında başarılar diliyorum” ifadesini kullandı.
Alaca’nın kavşak sorunları görüşüldü
Alaca Belediye Başkanı Şerif Arslan, Karayolları Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Sağlam’ı makamında ziyaret ederek, hastane kavşağı ve Yozgat-Çorum, Tokat-Ankara kavşağı ile ilgili sorunları görüştü.
Yorumlar
Trend Haberler
Taksici Selahattin Değirmenci hayatını kaybetti
Burhan Bolat hayatını kaybetti
Alaca'da 30 kişi istihdam edilecek: Başvurular 26 Haziran'a kadar
Alaca'da Komutan Gürsoy'a veda yemeği
Bursluluk sınavında başarı gösteren öğrencilere ödül
Merve & Samet Yıldız çiftinin nikahını Başkan Arslan kıydı


