Alaca Devlet Hastanesi yöneticileri ve doktorları, dünya geneline yayılan ve sıkı tedbirler alınarak önlenmesi amaçlanan koronavirüs (covid-19) sebebi ile meşakkatli mesleklerini insan onuruna yakışır şekilde yerine getirmeye çalışan tüm fedakâr sağlık çalışanlarına moral ve destek amacıyla meyve ikramın da bulunan Alaca Belediye Başkanı Halil İbrahim Şaltu ve Başkan Yardımcısı Fatih Arslan'a teşekkür etti.
Alaca Belediyesi'ne teşekkür
Alaca Devlet Hastanesi, Alaca Belediyesi'ne teşekkür etti.
Yorumlar
Trend Haberler
Burhan Bolat hayatını kaybetti
Alaca'da 30 kişi istihdam edilecek: Başvurular 26 Haziran'a kadar
Alaca'da Komutan Gürsoy'a veda yemeği
Merve & Samet Yıldız çiftinin nikahını Başkan Arslan kıydı
Bursluluk sınavında başarı gösteren öğrencilere ödül
Çorum'da tayinleri çıkan isimler için veda yemeği




